הגיע הזמן להפסיק לבזבז שעות על פעולות שחוזרות על עצמן, ולעבור לדרך עבודה חכמה שמביאה תוצאות.
באמצעות תהליך דיגיטלי מותאם אישית העסק שלך יעבור לסטנדרט חדש: עבודה מהירה, יעילה ומדויקת – בלי מאמץ מיותר.
מערכת MyTofsy מאפשרת לכם להפוך כל תהליך ידני לתהליך דיגיטלי אוטומטי בצורה מהירה ופשוטה מותאם למה שאתם צריכים, כל דוח תקלות הופך להיות דיגיטלי, כל PDF או מייל כל מסמך וורד הופכים להיות אוטומטיים לחלוטין. מערכת MyTofsy נבנתה במיוחד כדי לאפשר לעסקים לעבוד חכם יותר – לא קשה יותר. במקום לבזבז שעות על פעולות שחוזרות על עצמן, המערכת מחברת בין כל הכלים הדיגיטליים שלך והופכת אותם לשרשרת תהליכים חכמה. בעזרת ממשק ידידותי, הטמעה מהירה והתאמה אישית לכל תחום עסקי
כשהעבודה הופכת ליעילה, אפשר לטפל ביותר לקוחות, לסגור יותר עסקאות ולייצר יותר הכנסות – בלי להוסיף כוח אדם נוסף.
לא צריך ידע טכני. המערכת בנויה כך שכל בעל עסק או מנהל צוות יוכל להקים ולנהל תהליכים בצורה קלה וברורה.
MyTofsy משתלבת עם מערכות שכבר בשימוש אצלך (CRM, מערכות דיוור, מערכות הזמנות ועוד), מה שמאפשר מעבר חלק בלי לשנות את מה שעובד.
המערכת עושה בשבילכם את העבודה
ברגע שהמערכת מטפלת בתהליכים החוזרים, הסיכוי לטעויות יורד משמעותית. זה אומר ניהול אמין יותר ושביעות רצון גבוהה יותר של הלקוחות.
התאמה אישית מלאה, המערכת נבנית לפי הצרכים של הארגון שלך
וזהו מתחילים להתייעל
השאירו פרטים ונחזור אליכם
חבילה בסיסית החל מ 59.9 ש"ח לחודש ללא הגבלת משתמשים
השאירו פרטים ונדאג לסייע לכם לבניית יומן העבודה שלכם